27 Mart 2018 Salı

# kendin yap # konsept masa yapımı

Mehmet Aras'ın Mevlüt Konsepti



Mehmet Aras 4 aylıktı mevlüt yaptırdığımız da. Erken doğduğu için öncesinde yaptırmak istemedik. Tabi benimde yapmak istediklerimi, hazırlıklarını yapmam gerekiyordu. Herşeyi biz yaptığımız için alış-veriş, hazırlıklar biraz uğraştırdı ama keyifle yaptık. Biraz da elimiz yatkın böyle şeylere Şeyma Meryem abla ve Merve'nin desteğiyle yaptım tabiki.



Biberonları, tesbihleri ve yasin cüzlerini Eminönün'den aldım. Biberonların içlerini badem şekerleriyle doldurduk. Eminönü doğum, mevlüt ve doğum günü hediyelikleri süsleri için ilk tercih bence herşeyi uygun fiyata bulabiliyorsunuz. Mehmet Aras'ın mevlüt kıyafeti de Eminönünden. Alınması gereken tüm malzemeleri aldıktan sonra başladık. Stant için marangoza tahtaları kestirdik tutkal ile yapıştırdık yıkılmaması için duvara ve yere bantladık. Sonra tülle tahtaları sardık. Tek tek yıldızları kartonlara çizip kestik dikiş iplerine diktik bu aşama çok el oyalıyor.


Yasin cüzünü, tesbihi ve biberonlari koyabileceğim boyutta kese bulamadığım için Mervecim sağolsun elleriyle dikti keselerimizi. Gelenleri lokum ve gül suyu ile karşılayıp, hediyeleri ile uğurladım. Mehmet Aras masadan gözünü alamadığı için fotoğraflara pek bakmıyor ama napsın çok beğenmişti mevlüt masasını🤗 Stand yerine o kadar yakıştı ki 7 ay geçmesine rağmen kaldırmadım. Yemek masasına ayrı bir hava katıyor, artık doğum günün de bir kaç değişiklikle tekrar kullanırım. 









Rabbim çocuklarımızı vatana, millete hayırlı evlat eylesin.
Kötülükler çocuklardan uzak olsun.

Sevgiyle kalın.

Mutluluk paylaştıkça çoğalır...

13 yorum:

  1. Allah analı babali büyütsün.Nice yaşlarını göstersin inşallah. Mevlüdünüzü Allah kabul etsin, çok güzel bir konsept olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah. Çok teşekkür ederim begenmenize sevindim🤗

      Sil
  2. Ayy maşallah maşallah annesi .Allah nazardan korusun❤❤🐞🐞👶

    YanıtlaSil
  3. Maşallah ne kadar güzel hazırlanmışsınız

    YanıtlaSil
  4. Maşallah, ileride ben de İnşallah bizim miniğimize hazırlarım. Allah analı-babalı, hayırlı uğurlu bir insan olmasını nasip etsin.
    Etkinliğe geldiğiniz için teşekkür ederim. Selamlar ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar, hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim. İnşallah isteyen herkese nasip olur.😍

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle hayırlı uğurlu olsun deyip maşallahımı da ekleyeyim. 2 çocuk mevlidi yapmış bir anne olarak o günleri yad ettim okurken yazını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ne mutlu bana o zaman😊

      Sil
  7. Allah analı babalı büyütsün inşallah :) Tüm detaylara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil