9 Mart 2018 Cuma

# aşk bize yakıştı # Hediye kitap

Hediye önerisi / Aşk bize yakıştı

Manevi hediyelere önem verdiğimi önceki yazılarımda belirtmiştim. Bu da işte onlardan. Hep duygusal bir yapım vardı çocukken de duygusaldım ama aşk beni başka bir insan yaptı. Büyüttü, yüceltti. Gerçekten aşk bize yakıştı.

Hayatımın her döneminde yazıyordum sanırım, her ne kadar çocukken sabah kalktım kahvaltı yaptımla başlayan günlüklerimi pek hatırlamak istemesemde 😊 yazmak güzel şey doğrusu. 

Resul'e doğum günü hediyesi olarak yaptırmıştım bu kitabı. Mesajlarımızı en başından beri defterime yazıyordum çünkü ikimizinde içinden şairler yazarlar çıkmıştı adete silinmesine asla gönlüm el vermezdi. İnternette bu tip kitap yapan yerlerle görüştüm, içerisi tamamen bizim yazışmalarımızdan oluşuyor.  Word de hazırladığım kitabımı internette bulduğum  sayfaya gönderdim onlarda bana bu güzel kitabı oluşturup gönderdiler. Tabi içini okuma şerefi sadece eşimle bana ait ama içerisinden bir kac bir şey paylaşacağım.

"Bazen mutluluktan yazmaz insan, bir mesajla tatlı bir tebessüm alır, hani hiç beklenmedik anda gelir ya o mesaj ışte o zaman mutluluktan yazmaz insan. Bir de karşısındakinin çok önemsediğinden yazmaz tabi bazende sadece onu düşündüğünden yazmazsın. Özün, sözün, aklın, fikrin o'dur zaten. Bir de yanında olduğun da susup sadece gözlerine bakmak istersin sanki gözlerden kalbe giden bir yol vardır ta oralarda kendinden bir şeyler bulmak istersin. Ödün kopar bazen de üzmekten, kırmaktan, kırılmaktan..."



"Birisi giriyor hayatına ve hayatın onun oluyor, kimsenin olmadığı kadar oluyor birden hiç kimsenin yetemediği kadar yetiyor sana daha önce bulamadığın huzuru onda buluyorsun kelimelere dökmek istesen beceremiyor, bulamıyorsun. O kadar güçlü bir bağ ki bu kalbine dokunuyor konuşurken, kalbin daha hızlı atıyor onun her bir hecesiyle, sesi seni dünyanın en mutlu insanı yapmaya yetiyor, ışte o birisi geliyor ve hayatın değişiyor hayatın oluyor. O birisi ıyi ki var."

Hep sevgiyle kalın.

Mutluluk paylaştıkça çoğalır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder