6 Mart 2018 Salı

# beni tanıyın # evlilik

Eşimle nasıl tanıştım?

Eşim benim hem mahalleden komşum hemde çok yakın komşumuzun yeğeniydi. Birbirimizi taa çocukken tanıyorduk aslında, çok önceleri çok birbirimizin farkında olmasak da birbirimizi fark etmemiz çok da geç olmadı. Küçük kaçamak bakışmalarla başladı sanırım her şey ve tabi ki sayısız tevafukun bizi bir araya getirmesiyle.

6 ay 1 sene kaçamak bakışmalar ve iltifatlar sonucu 06 eylül 2012 üniversiteye kayıt yaptırdığım gün çok güzel bir mesajla beni sevdiğini anlattı, işte böylece başladı hayatımın ilk ve son aşkı. 

Tabiki en başından aileme anlatacaktım bayram tatilinin geçmesini bekliyordum fakat kardeşimin benim mesajlarımı okuyup beni şantaj etmesi sonucu köydeki tatilimde annem öğrenmiş ve şok olmuştu, ve dolayısıyla babamda öğrenmişti. Çok şaşırmak dışında pek de tepki vermediler aslında. Doğum günüm olan 02 temmuz 2013 yılın da evlilik teklifi etmesiyle de tam anlamıyla hayatımın dönüm noktası başladı. Hiç beklemediğim ve evliliğe hiç de hazır hissetmediğim anda gelmişti aslında o evlilik teklifi.

Ama ne demişler "Aşk; ar olunca dil lal, kalp bizar olur" (Mustafa Cilasun)

O evlilik teklifinden sonra Okul, iş, isteme söz derken 06 eylül 2014 yılında yılında evlendik.

Sonuç olarak bana hayatım boyunca evliymişiz her yaşımda her anımda varmış gibi gelse de 3 buçuk yıldır evliyiz ve dünya tatlısı bir Mehmet Aras'ımız var.

Sevgiyle kalın.

Mutluluk paylaştıkça çoğalır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder