5 Mart 2018 Pazartesi

# beni tanıyın # biyografi

Biyografi / Özlem Rençber kimdir?



               İlk yazım olacağı için öncelikle beni tanımanızı istedim.

        02 temmuz 1994 yılında ailesinin ilk göz ağrısı olmuş, 3 yaşında              prensesliği sona ermiş, kardeşinin gelmesiyle pabucu dama atılmış bir kız çocuğuydu özlem. Kardeşiyle evlenene kadar didişmiş, her türlü kavgaları etmiş ama onu canından çok seven, annesi işe gittiği için ona annelik yapma görevini üstlenmiş bir abla/annedir o.

Çok güzel mahalle çocukluğu geçirmiş, çocukluğu saklambaç, kumdan pasta, yedi kule ve kardeşini arayarak geçmiş :) hala görüştüğü çocukluk arkadaşları olan nadir ve şanslı insanlardandır o.

Marmara üniversitesi pazarlama ve reklamcılık bölümü mezunu. 06 eylül 2012 yılında hayatının aşkıyla tanışmış, 20 sinde evlenmiş, 23 de tarifi olmayan duygu olan anneliği tatmış, sessiz sakin, oğluna ve eşine aşık bir annedir o.

                                 
                                              Nişanımız





                      Düğümüz'den bir resim



                                                            Ve son olarak Mehmet Aras'la :)
Bloğuma hoş geldiniz.

Mutluluk paylaştıkça çoğalır.







3 yorum:

  1. Merhabalar özlem hanım, iadeyi ziyarete geldim 😍 Hayırlı olsun bloğunuz, ne güzel bende sık sık takip edicem çocuklarla etkinlikleri 😍 Bu arada sizde büyük blog etkinliği resmini ve komple yazıyı sayfanızda paylaşın, son sırayada kendi blog linkinizi ekleyin 😊 Birlikte güzel günler geçirelim inşallah🙏😙

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Hoş geldiniz sayfama😍 Bende yapıyorum şimdi. Güzel günlere inşallah😍🤗

    YanıtlaSil
  3. Memleket yok muydu? Özlem hanım. Neyse blogunuzu ziyarete geldim. Sizi de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil